Familie Party - Reisverslag uit Angono, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu Familie Party - Reisverslag uit Angono, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu

Familie Party

Door: Miguel Henricus Galvan

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2014 | Filipijnen, Angono

We moesten op die dag om 7 uur opstaan. Daar had ik dus echt helemaal geen zin in. Toen ik beneden kwam, was heel te kamer vol met eten. #lekker. Na ongeveer 10 minuten rijden, kwamen wee aan bij het kerkhof. Daar heb ik de hele familie gezien. Ik was het grootste kind, maar ook groter dan sommige volwassenen. #ooohyeah. We waren op het kerkhof om bloemen te leggen bij Lola (oma in Filippijnen.) Daarna gingen we naar de plaats van bestemming. Het was best groot en had 3 zwembaden. #swslekker. Maar er was ook een kakaoke machine. Echt geweldig #sarcasme. Na ongeveer een uurtje zwemmen, ging de kakaoke aan. En ik heb toen voor de grap Gangnam Style opgezet. En 2 neefjes hebben het lied toen gezongen/gedanst. Maar voor de rest was het SUPER leuk! EN kwamen om 6 uur uit het zwembad. Nu stop ik. Doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 17 Juli 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 8398

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Filipijnse reunie

Landen bezocht: