Familie Party - Reisverslag uit Angono, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu Familie Party - Reisverslag uit Angono, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu

Familie Party

Door: Miguel Henricus Galvan

26 Juli 2014 | Filipijnen, Angono

We moesten op die dag om 7 uur opstaan. Daar had ik dus echt helemaal geen zin in. Toen ik beneden kwam, was heel te kamer vol met eten. #lekker. Na ongeveer 10 minuten rijden, kwamen wee aan bij het kerkhof. Daar heb ik de hele familie gezien. Ik was het grootste kind, maar ook groter dan sommige volwassenen. #ooohyeah. We waren op het kerkhof om bloemen te leggen bij Lola (oma in Filippijnen.) Daarna gingen we naar de plaats van bestemming. Het was best groot en had 3 zwembaden. #swslekker. Maar er was ook een kakaoke machine. Echt geweldig #sarcasme. Na ongeveer een uurtje zwemmen, ging de kakaoke aan. En ik heb toen voor de grap Gangnam Style opgezet. En 2 neefjes hebben het lied toen gezongen/gedanst. Maar voor de rest was het SUPER leuk! EN kwamen om 6 uur uit het zwembad. Nu stop ik. Doei.

• 27 Juli 2014 - 18:02

Opa En Oma:

Wat ziet dat er gezellig uit, we kunnen ons wel iets bij voorstellen met al die zingende Filipijnen daar, geniet maar lekker, leuk om jullie zo te zien, dikke kus van ons.