dagje shoppen - Reisverslag uit Angono, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu dagje shoppen - Reisverslag uit Angono, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu

dagje shoppen

Door: Raoul

Blijf op de hoogte en volg

28 Juli 2014 | Filipijnen, Angono

ik heb vandaag lang uitgeslapen. Toen gingen we met de jeepney en de tricycle naar de Festival Mall en naar de South Mall. Daar heb ik mijn haren laten knippen, want het is te warm. Daarna zijn we bij mijn broer RK gaan eten en mijn zus Loida was er ook. En het eten was heel erg lekker.

  • 28 Juli 2014 - 21:44

    Oma En Op:

    Hoi jongens, jullie zullen je ogen wel uitgekeken hebben in de mall's, we kunnen ons voorstellen dat jij je haren hebt afgeknipt Raoul, dat groeit in Nederland wel weer aan. Het is erg leuk dat wij ons zo goed kunnen inleven hoe het er aan toe gaat daar, een hele belevenis toch? De groeten aan de familie en heel veel liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 17 Juli 2014
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 8399

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Filipijnse reunie

Landen bezocht: