Hot Springs - Reisverslag uit Los Baños, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu Hot Springs - Reisverslag uit Los Baños, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu

Hot Springs

Door: Esther

28 Juli 2014 | Filipijnen, Los Baños

Bij de foto's zien jullie een groen huis, dat is ons vakantieverblijf. Vandaag zijn we echter weer op reis gegaan richting zuiden, we zitten in Los Banjos. Dit is een badplaats met allemaal Thermaal bronnen. Wij zitten in een resort met heel veel zwembaden met een gemiddelde temperatuur van 30℃. Daar wordt je ontspannen van! 12 jaar geleden zijn we hier ook al eens geweest, Miguel was toen een baby. De jongens genieten enorm, ze hebben tot 22.00 uur gezwommen. Uiteraard zijn we hier niet alleen, we zijn vanmiddag met een busje vol vertrokken. RK, Anna en baby Kendrick en ook Loida en Oscar die gisteren aangekomen zijn uit Londen zijn van de partij. Chrys en Philip zitten in Shanghai, die kunnen er helaas niet bijzijn maar de jongens genieten volop van het gezelschap van hun broer en zus. Onderweg zijn we gestopt bij Jollybee, de Filipijnse variant van een fastfoodketen. We hebben de hele week nog geen frietjes gegeten maar ook bij Jollybee staat er gewoon rijst op het menu!

• 29 Juli 2014 - 14:42

Marga:

Wat een geweldige tijd hebben jullie daar!
    Ik kan maar 3 dingen zeggen:
    Genieten genieten genieten!