Old friends - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu Old friends - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu

Old friends

Door: Esther

03 Augustus 2014 | Filipijnen, Manilla

Het is nu bijna 7 uur in de ochtend en onze 9 logees zijn nog in diepe rust. Ikheb alvast ggedoucht, alhoewel ons huis 2 badkamers heeft is dat zo meteen toch druk. Gisterochtend hebben we Tenement bezocht, de flat waar Rolly is opgegroeid. We mochten zelfs een kijkje nemen in zijn oude woning, de huidige bewoners waren erg vriendelijk. Tenement is nu een enorm vervallen gebouw waar 800 families wonen en het staat op de nominatie gesloopt te worden. Rollys familie heeft hier ( alhoewel het heel klein is) met veen plezier bewoont en daar konden de jongens zich wel iets bij voorstelle, want volop sportvelden en speelplekken en de school om het hoekje. De reden dat we hier waren is dat Rol had afgesproken met 3 oude vrienden van de lagere school die hij via Facebook gevonden had! Ook zij zijn allemaal goed terechtgekomen ( dokter, bankdirecteur) en we hebben een heel gezellige middag gehad. Daarna stond de familie op de stoep en hebben we in het huis van RK gegeten met zijn allen.De jongens waren blij alle kids weer te zien. De internetverbinding wordt trager, dat betekent dat iedereen een beetje wakker aan het worden is.....ik ga ontbijt maken!

• 07 Augustus 2014 - 22:10

Opa En Oma :

De verslagen lopen niet helemaal paralel, we zien nu pas het verslag van Rolly met de ontmoeting van zijn old friends, leuk hoor, wij hebben ons laatste vakantiedagen (heel zonnig) er op zitten, het was heel leuk en gezellig, Jaimy zij wel, ik zou wel altijd vakantie willen hebben maar dan met ons allemaal, zij mist jullie ook, heel veel dikke kussen van ons.