Zon! - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu Zon! - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu

Zon!

Door: Esther

06 Augustus 2014 | Filipijnen, Boracay Island

Alhoewel we de afgelopen dagen niet mochten klagen was vandaag onze eerste echt zonnige dag zonder een druppel regen. We genieten er extra van, want het weer in Manilla is zo slecht dat de kinderen daar niet naar school hoeven, uitlopers van weer een Tyfoon die aan ons voorbij gaat. Vanmiddag zijn ook Loida, Oscar en RK aangekomen. Loida is degene die ons hotel heeft geregeld, het is hier echt geweldig! Ariels beachhouse dat hoort bij het hotel is onze vaste plek voor een ontbijt op het strand en het happy hour. Tussen 17-20 kost een biertje maar 0,65 euro, dus dan zitten we hier lekker naar de geweldige zonsondergang te kijken mat alle zeilboten op de achtergrond. Het is alleen al voor Boracay jammer dat opa & oma niet meegingen dit keer, zij hadden het hier geweldig gevonden. Een temperatuur van 25℃ met een lekker windje, lekker Filipijns eten en leuke mensen, wat wil je nog meer. Met Miguel gaat het weer goed, hij heeft 2 dagen vanaf een strandbedje naar de zee mogen kijken, hij werd er superchagerijnig van. Vandaag hebben we hem even in zee laten zwemmen, zeewater is goed voor wondjes hadden we gelezen. Hij was als een kind zo blij dat hij er eindelijk even in mocht!

• 06 Augustus 2014 - 18:27

Opa En Oma:

Fijn te horen dat het beter met Miguel gaat, ik moest almaar aan onze vorige reis denken, dus geniet nu maar extra jongen. Het weer is hier vandaag ook wat minder, dus zijn we maar naar de goudvis gegaan, de speeltuin waar we eerder al met z'n allen waren. Verder gaat alles goed hier, buiten dat we jullie wel missen natuurlijk. Liefs van ons

• 06 Augustus 2014 - 18:27

Opa En Oma: