Relaxen - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu Relaxen - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu

Relaxen

Door: Esther

08 Augustus 2014 | Filipijnen, Boracay Island

Het weer blijft prachtig hier in Boracay, het is nu zelfs heet! Zo heet dat je in de middag eigenlijk niet in de zon kunt en de jongens een shirtje aanhebben bij het zwemmen zodat ze niet verbranden. Loida en ik zijn de hitte vanmiddag ontvlucht en naar de massagesalon geweest. Voor 6 euro ben je hier een uur onder de pannen en kom je helemaal relaxed weer naar buiten. Vanmiddag hebben we ook geluncht in een tentje hier vlakbij waar we voor t Nederlanders gesproken hebben, de eerste in bijna 3 weken! Er zijn hier vooral veel Koreanen en in ons hotel ook wat Amerikanen, vooral stelletjes op honeymoon. Daar leent Boracay zich prima voor! Een keerzijde van het eiland is dat hier nogal wat toeristen ziek worden van het eten, ook Miguel heeft gisteren iets gegeten wat hem niet goed bevallen is. Raoul heeft daar ( alhoewel ze meestal hetzelfde eten) geen last van. De jongens houden de familie goed bezig, zelfs RK moet het water in van Raoul die dat prachtig vindt, want RK kan niet echt zwemmen.. Ook spelen we veel potjes Uno, dat spelen ze denk ik overal ter wereld want iedereen kent het hier en Raoul heeft dan de grootste lol. Zoals jullie zien hebben wij hier niet veel nodig, we hebben alle tijd om te relaxen en te genieten van elkaar.

• 08 Augustus 2014 - 20:13

Opa En Oma:

Klinkt allemaal heel gezellig, we kunnen, ons voorstellen hoe dat voelt voor jullie, weer onze Migs is weer de pineut, we hebben echt met hem te doen, ook al zal het wel meevallen, en ons kleine manneke slipt overal tussendoor. We zijn vandaag thuis gekomen van een geweldige vakantie, morgen gaan we even kijken in Rosmalen hoe het er bij staat. Heel veel liefs en kusjes van ons.