Dagje cultuur - Reisverslag uit Intramuros, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu Dagje cultuur - Reisverslag uit Intramuros, Filipijnen van GalvanFamily - WaarBenJij.nu

Dagje cultuur

Door: Esther

13 Augustus 2014 | Filipijnen, Intramuros

De dag begint vandaag in het Oceanarium in Manilla. Dit is een nieuw en leuk sealife park. Er waren veel ongelooflijk Amerikaanse shows waarbij o.a. de zeeleeuwen een compleet toneelstuk opvoerden. Wij (Rol en ik) vonden de fish spa het allerleukste, dat heb je in Nederland ook, die visjes die aan je voeten knabbelen. Wij hadden dit nog nooit gedaan, was erg leuk. Na de vissen was het tijd voor paarden.We zijn naar Intramuros geweest, dit is de oude ommuurde stad in Manilla. Eerder hebben we hier wel de kathedraal bezocht, maar vandaag hebben we een tour gedaan in een calessa, paard en wagen, zodat het voor de jongens ook leuk was. We hadden een geweldige gids, ik vond het superinteressant en zelfs Rol heeft er veel van opgestoken! Vanavond hebben we een " Despedida" bij RK, een afscheidsfeestje. Er zijn zo' n 30 mensen en de karaoke staat aan...Wij vinden het gezellig maar de jongens zijn moe. De vakantie is mooi geweest, we hebben het geweldig gehad, maar ze vinden het niet erg om weer naar huis te gaan. Raoul mist opa en oma en Miguel, die mist vooral Evy...

• 13 Augustus 2014 - 20:44

Opa En Oma:

Nou wij zijn ook blij om jullie weer gauw te zien, heerlijk dat jullie zo'n fijne vakantie gehad hebben. Wij wensen jullie voor straks een goede reis! Liefs van ons.